Pokud žijete v domnění, že to mají internetoví podnikatelé vlastně docela snadné, protože přece nemůže být složité zajistit si mezi těmi nespočetnými uživateli internetu dostatek klientů, přestaňte si to myslet. Ono se to totiž stoprocentně nezakládá na pravdě. Internet sice spoustu uživatelů má, o tom nemůže být pochyb, jenže přimět je všechny, aby se stali zákazníky nějakého jediného webu, je zhola nemožné. A často se nepodaří oslovit ani nepatrný zlomek z těch lidí, kteří by mohli být osloveni, ba může nějaký ten podnikatelský web zůstat třeba i zcela stranou jakéhokoliv zájmu.
Ono totiž nezáleží na tom, kolik uživatelů internet má. Hlavní je to, kolik z nich o určitém webu ví a kolika z nich tento stojí za návštěvu, jež by mohla nakonec také vyvolat touhu nebo potřebu si tu něco koupit. A je skutečností, že při množství webů, které jsou na internetu k nalezení, se nelze na vysokou návštěvnost automaticky spoléhat. Někdy sice nějakému webu napomůže k úspěchu optimalizace pro internetové vyhledávače, ale ani to nemusí být žádné terno, natož jistota zisků.
A tak se musí sázet na dokonalou propagaci, má-li mít nějaký podnikatel na internetu úspěch. A určitě se nesmí podcenit výběr reklamy, protože ani ta není jedna jako druhá. Jedna funguje kdykoliv a kdekoliv, zatímco jiná nevzbudí třeba ničí zájem.
A která je ta pravá? Věřte, že dokáže především PPC reklama dělat s návštěvností jakéhokoliv webu učiněné divy. Ona totiž ovlivňuje PPC reklama USA, určitě není stranou toho, co se nazývá PPC reklama Anglie a pochopitelně ani další země světa, Českou republiku nevyjímaje.
Ten, kdo vsadí na PPC reklamu, má prostě úspěch na dosah ruky, protože se o něm dozvědí všichni, kdo hledají právě takovou nabídku, jakou může ten propagovaný nabídnout.
A proto na reklamu placenou podle počtu prokliků sázejí ti, kdo chtějí být úspěšní.